انجمن فراسان در جمع تشکل‌های همسوی فاوا

تشکل های همسو

 

تشکل‌های همسوی حوزه فاوا صاحب دبیرخانه مشترک می‌شوند

 

در دومین نشست مشترک تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال برای راه‌اندازی دبیرخانه مشترک برای این تشکل‌ها تصمیم‌گیری شد.

 

به گزارش روابط عمومی فراسان، دومین نشست مشترک تشکل‌های همسو در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد دیجیتال با حضور روسای تشکل‌های همسو و به منظور همفکری درباره اقدامات قابل انجام در رابطه محدودیت‌های اینترنتی و سایر مشکلات این حوزه تشکیل شد.

 

در این جلسه که نماینده انجمن صنفی کارفرمایی فرهنگ‌سازان و تولیدکنندگان محتوای سایبری ایران (فراسان) نیز در کنار نمایندگانی از سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران و کانون هماهنگی فاوا، کانون هماهنگی افتا، انجمن پرداخت الکترونیک، سندیکای صنعت مخابرات ایران، انجمن تولیدکنندگان نرم‌افزار تلفن همراه، ، انجمن شرکت‌های نرم‌افزاری، انجمن مدیریت فناوری و نوآوری ایران، انجمن صنفی پرداخت الکترونیک حضور داشتند ایجاد دبیرخانه مشترکی برای این تشکل‌ها در دستور کار قرار گرفت.

 

سایر تشکل‌های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال و همسو می‌توانند برای پیوستن به این پیمان جمعی درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را در این زمینه به نشانی الکترونیک Info@tehrannsr.org ارسال کنند.