مجمع عمومی سالانه انجمن فراسان برگزار شد

مجمع عمومی سالانه انجمن فراسان برگزار شد

مجمع عمومی عادی سالانه انجمن فرهنگ‌سازان و تولیدکنندگان محتوای سایبری (فراسان) در تاریخ دوازدهم آبان ماه نودوهشت و با حضور نماینده محترم وزارت کار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فراسان، در این جلسه که با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد، گزارش عملکرد یک‌ساله انجمن به همراه گزارش مالی و گزارش بازرس ارائه و با رأی حاضران مورد تأیید و تصویب قرار گرفت.

در بندهایی از گزارش عملکرد سالانه انجمن که توسط علیرضا صالحی، رئیس انجمن ارائه شد به موارد متعددی اشاره گردید ازجمله: تفاهم با صندوق نوآوری و شکوفایی (ریاست جمهوری) در جهت حمایت از اعضا، برگزاری رویدادهای مشترک و انجام تأمین مالی پروژه‌ها، تفاهم با انجمن شرکت‌های تولیدکننده افتا (سندیکای افتا)، انجمن مهندسین برق و الکترونیک و انجمن رمز ایران جهت توسعه همکاری‌ها و پیشبرد اهداف مشترک، همکاری و تفاهم با سازمان مدیریت صنعتی، موسسه آموزش عالی بهار و صداوسیما جهت برگزاری رویدادهای مشترک و اجرای پروژه و استفاده متقابل از خدمات.
در بخش دیگری از گزارش عملکرد به برگزاری جلسات مشترک با سازمان‌های متعدد برای ایجاد زمینه‌های همکاری مشترک اشاره شد که ازجمله: مرکز مدیریت راهبردی افتا، پدافند غیرعامل، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، وزارت نیرو، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، ستاد اقتصاد دیجیتال معاونت علمی ریاست جمهوری، معاونت فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی.

در ادامه برنامه‌های مجمع عمومی، رأی‌گیری برای انتخاب بازرس انجمن انجام گرفت که درنتیجه محسن معماری از شرکت داده پردازی ایران به‌عنوان بازرس اصلی و سید احمد حسینی از شرکت جلوه صنعت به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه در خصوص میزان مبلغ عضویت سالانه نیز تصمیم‌گیری شد و مقرر گردید حق عضویت اعضای حقوقی به میزان شش میلیون ریال (بدون تغییر نسبت به سال قبل) و حق عضویت اعضای حقوقی به میزان دو میلیون ریال در نظر گرفته شود.

مجمع عمومی سالانه انجمن فراسان برگزار شد